1 april

har varit lite dålig på att skriva nu ett tag, men har verkligen inte haft någon lust :O men vad som har hänt är att jag har fyllt år *jippi* sen så har jag vart och bowlat och haft mig, jag kan säga att ska du bowla med mig får du se upp för jag är GRYM ;) hihi. men nu till den största händelsen, våran studentskiva som var i fredags, hade så frymt jävla kul. länge sen jag hade så himla kul. Moa och jag på dansgolvet var inte att leka med, upp på högtalaren och skakade på rumpan ;) oj oj oj vilka blickar man fick *grr*

kvällen startade redan halv 7 med en del drinkar innan maten, eftersom det tog sånn himla tid innan maten kom :O maten var väl inte värd de pengar vi fått betala för den, men det var ändå helt okej. glass som efterrätt men då var man redan proppmätt :O efter att de plockat bort bord och grejer så satte vi igång med dansen som varade hela kvällen eller tills jag vart så himla trött och gick hem och la mig i sängen och sov med alla kläder och jackan på. Vaknade några timmar senare sen och kände att det inte var någe skönt då klädde jag av mig och tvättade bort sminket, sen sov jag gott för natten =)


BILDER
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0