förlåt

Nu har jag verkligen varit dålig på detta, och det var ju verkligen inte meningen. Men har inte känt att jag haft någe spännande att skriva om. Skriver lite nu ändå, PÅSKLOV är det nu och det är riktigt skönt =) jag ska nog jobba lite men tänker verkligen inte göra det hela lovet, någon vila måste jag ju få ha.
Under påsken nu kommer det väl inte att hända så mycket mera än att jag ska jobba som sagt och sen ska vi äta påskmat imorn *smarrigt*
Kvällen är nu snart slut och jag ska snart krypa till sängs, men vill bara hälsa alla en GLAD PÅSK först och sen vill jag berätta att du är så himla sööt <3

image42ät inte för mycket godis nu bara =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

o vad nyfiken jag blir på vem det är som är så söt :) hoppas du har haft en bra påskhelg med massa godis! puss&kram

2007-04-09 @ 20:07:57
URL: http://milgotvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0