lista igen.

Var är du nu?
I min säng
Lakrits eller choklad?
Choklad
Barndomsidol?
Spice girls och Backstreet boys
Vilken tid gick du upp idag?
10.30
Vad ska du göra i helgen?
Endast jobba vad jag vet
Hur brukar du ta dig fram?
Oftast gå, annars kanske i en bil :P
När kräktes du senast?
Inte en aning
Din favoritlåt just nu?
Svårt
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Studiebidraget, eller nej vann ju på en trisslott ju ;)
Har du sovit i din egen säng inatt?
Yes box
Det roligaste i ditt liv på länge?
Vårhoppet var skojj
Senaste alkoholintag?
Ojj det var studentskivan tror jag
Har du haft mörkt hår?
Nej, eller ju underhåret
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Svart och beige =D
Vad såg du senast på tv?
Lustgården
Vad ska du göra idag?
Ja klockan är över 12 så ska jobba idag, men inte fören senare ska sova först :P
Har du bott i något annat land?
Nej
Är du morgonpigg?
Nja det är MYCKET sällan
Vad är du beroende av?
Sömn, blir så grinig annars ;)
Vem snackade du med senast?
Mamma skulle jag tippa på
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Nejdå det är lugnt
Vad luktar gott?
Armani - Code
Har du borstat tänderna idag?
Gud sicken dum fråga
Tycker du om broccoli?
Ja, jag har nämligen hört att det är mycket nyttigt oxå =)
Vad är du snabb på?
Att tömma kontot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0