nervös

Nu börjar jag bli lite nervös, har precis skrivit klart allting till min redovisning imorn. Det var lättare än vad jag trodde att hitta bra fakta och sådära. Jag ska berätta om den skrämmande ökningen av klamydia i Sverige.
Vi håller nämligen på med de muntliga nationella proven i svenska. Lite jobbigt men det kommer kännas skönt när det är klart. Då kommer en sten ramla bort ifrån magen.

Imorgon är det torsdag och det är en kort dag i skolan men ska direkt till jobbet och tjäna ihop lite pengar och hjälpa sjunka människor, jag är ju inte så sugen direkt. Jobbar enda till 8 oxå sen så är det informationsmöte så det kommer nog bli en sen kväll för mig.

Sen är det helg och det blir till att plugga och vila hela helgen ska bli skönt, plugga ser jag väl inte direkt framemot men vill och få sova är ju verkligen inte fel. Blir nog inget festande det väntar jag med till nästa helg, för då är det mycket. Mösspåtagningen på fredag och valborg sen på måndagen ju.

Lev livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0