sol sol underbara sol


Vilka känslor man får i kroppen när solen tittar fram, nästa så man känner sig kär <3


Skolan började idag, det var ganska så lugnt vi bestämde hur våra klasströjor skulle se
ut inför mösspåtagningen, jag tror faktiskt att de kommer att bli riktigt tuffa.
Man ska ha ett smeknamn på ryggen, men hm jag har ju inge smeknamn. Kom gärna
på ett till mig så skulle jag bli glad. Annars får de blir att det står Malin på ryggen, skojj lixom.

Det känns som om de kommer att bli en tuff tid fram över nu och jag vet inte riktigt hur jag ska orka.
Mycket prov i skolan och sen kommer de väl någon inlämningsuppg oxå, lärare
är ju så smarta och kan verkligen planera. Nästan så jag måste bli lärare o lära dem planera.

Något som är riktigt skönt det är att det är inte lång tid kvar nu, börjar planera och titta efter kläder nu
och sen är de ju bara en massa massa fest kvar oxå =) de tycker vi om.
Moa nu har vi en massa fester framför oss och vi ska ha de lika kul om vi hade våran kväll med
dansarna. Den kvällen kommer jag aldrig glömma.


Det kanske är så att man är lite kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0