tråkigt

nu vet ni alla att jag har tråkigt för då pysslar jag med sånna hära listor, egentligen borde jag sova. men hur kul är det på en skala =/ inge vidare om du frågar mig.

Ditt namn: Malin Pettersson
Längd: 179 cm
Spelar du något instrument: Jo jag har ju de, men säger inte vad :P
Vem vet mest om dig: Mina vänner
Vad vill du ha just nu: Sommar och sol
Vilka sjukdomar har du: Pollenallergi?
Fobier: Maskar

Känner du en snygg kille: Meen ja
Har du körkort: Jobbar på de
Åsikt om jultomten: Tjock och sur
Vill du gifta dig: Någongång
Tycker du att du är attraktiv: Man har väl sina bra dagar
Din hårfärg och frisyr: Blondt långt hår med en sned lugg
Skolväska just nu: Skolväska?

Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: Använder ingen, har korthållare
Favorittv-program: One Tree Hill <3
När ska du festa nästa gång: Inte en aning
Vad köpte du senast: Tidning och tuggummi
Hur mycket pengar har du: Ofta mindre än vad jag skulle vilja ha
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej, det är Malin
Vem sov du hos senast: Sover bara i min egen säng
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Blåa

Kroppsform:
Mysig ;)
Kall favoritdricka: Coca cola
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Alla de färgglada drinkarna
Säger ofta: Varför?
Saknar du någon: Mm massa
Du fikade senast: Hemma med mamma idag
Senast sedda film: Förortsungar

Hur känner du dig nu: Mycket trött
Kan du laga mat: Javisst om jag tar mig den tiden så
Vad pluggar du: Sam/Ekonomi
Vad tycker du om fötter: USCH människans äckligaste kroppsdel
Är du smart: Jadå
Snarkar du: Nej
Är du aktiv i skolan: Ja
Har du homofobi: Nej
När och varför grät du senast: I förrgår för att jag var ledsen.

Kommentarer
Postat av: Toris ;D

Meeen vad för instrument? ;D hihi

2007-04-12 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0