22 augusti 2007

Idag är det onsdag och det känns som det kommer bli en mycket tråkig sådann. Jag har ingenting och göra och sen vet jag att imorn är det dags att jobba igen och då blir allting mycket jobbigare. Vill inte, vill verkligen inte. Men sen har jag bara 1 dag kvar sen är det slut jobbat. Eller jag ska hoppa in lite ibland när jag kan, hinner och orkar.

Igår var jag i min nya skola och registrerade mig, det var ju spännande. Men shit så stort det var, det trodde jag verkligen inte. Men nu börjar jag på "riktigt" på måndag då jag ska vara där kl 3. Riktigt skönt schema har jag fått iaf, wihu =)

Nu har jag inte så mycket mera att skriva mer än att jag ska nog ta och krypa ner i sängen till en film, är så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, plus att jag har en grym huvudvärk =(

puss kram

Kommentarer
Postat av: Moa

född såån

2007-08-23 @ 10:32:55
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0