Händelserik helg

Helgen som varit nu har varit mycket händelserik.
Fredagen började med att Moa, Emma och jag var på Ikea kollade in lite möbler till Moas rum som hon ska göra om. Vi hittade både det ena och det andra. Det blev en fika och sen lite små handlande =) Efter Ikea åkte vi till Willys för att inhandla ingredienserna till kvällen och våran förfest. Som sedan skulle leda till en krog men så långt kom varken jag eller Moa :P dunk ner i sängen vart det. Men shit vad skoj vi hade, vi var hos Jonas och spelade guitar hero, sjöng och dansade.
Lördag det var den värsta dagen i mitt liv :O jag har aldrig mått så himla dåligt, shit alltså. Det höll i sig ett bra tag men senare mot eftermiddagen packade jag och Jonas ihop och skulle åka hem till mig, på vägen hem så stannade vi för att köpa kebab =) det var grymt gott. Sen bytte vi om och gjorde oss i ordning hemma hos mig. Efter de så skjutsade mamma och pappa oss upp till Kungens kurva för att vi sedan alla skulle åka tillsammans till bröllopet. Det var mycket spännande, jävligt skojigt och väldigt god mat =) kom hem vid 2 så ännu en sen kväll.
Söndag idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade upp hemma hos Jonas han åkte och jobbade och jag satte igång att städa det var mycket glas och kladd efter i fredags shit asså tjejer :P sen blev det middag hemma hos Monika och nu sitter jag hemma och gör inte mycket alls.

Lite bilder ifrån i fredags.


(det är en kapsylöppnare)

mera bilder kommer sen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0