Landskrona v.32

Lördagen den 4 augusti så satte vi oss i bilen kl 8 på morgonen och började våran resa ner mot Landskrona och ett varmt Skåne. Under resan så kollade jag och jens lite film. När vi kom fram så var vi lite tidiga så vi fick inte stugan så blev tvugna att vänta en timme eller hur länge det nu var, men då åkte vi iallafall och handlade lite smarrigt.
Söndagen
var inge speciell förutom att det var väldigt varmt så dagen tillbringade vi på stranden, eller iallafall jag och mami.
Måndagen tog oss till Helsingborg och sen båten över till Danmark, där var det najs fanns inte så mycket att titta på. Inte i klädväg iaf, det enda jag hittade var en massa onyttig alkohol. Sen gjorde vi inte så mycket mera den dagen förutom att jag och jens gick ner och badade lite
Tisdagen blev en dag på stranden, fast inte så himla långdag det blev lit molningt nämligen.
Onsdagen var den bästa den dagen tog mig till Löddeköpinge och ett köpcenter, shit vad jag hade saknat att gå i affärer, men pappa och jens lesnade på mig efter ett tag och vill åka hem :( lägger upp bilder på det jag köpte senare sen. Även den dagen då mitt bankomatkort slutade att fungera.
Torsdagen var veckans höjdpunkt, anledningen till varför vi åkt. Mammas födelsedag =) då var vi och handlade lite lunch på dan och sen så gick vi ner till stranden. På kvällen tog vi hem kina mat och det började verkligen ös regna, shit asså.
Fredagen städade vi huset och sen åkte vi hem, det vart skönt.

Sammanfattning: Sol, bad och en JÄVLA massa myggbett.

Kommentarer
Postat av: toris

HAHA myggbett ;) bra för dig det hihi ;D

2007-08-12 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0