Snart är det helg

Idag är det torsdag och jag känner mig både seg och trött, fattar inte varför. Har ingen lust med något. Men jag får helt enkelt bara se fram emot helgen som kommer bli toppen =) Imorn så ska Moa jag och Lovisa vara hemma hos Jonas och förfesta lite och sen blir det antagligen TK men vi får se =) och sen på lördag så ska jag på bröllop med Jonas och det ska blir riktigt riktigt kul *längtar* åh tycker om att göra saker tillsammans med dig =D sen på söndag har jag väl inga direkta planer mera än att bara återhämta mig.

På måndag ska jag tillbaka till jobbet och det ser jag INTE fram mot, har ingen lust alls. Men ska vara ledig 2 dagar nästa vecka iallafall och en av de dagarna så ska jag upp till Kista och min nya skola för att redistera mig *spännande*.

Men ni få ha en bra helg gott folk =)

Pusss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0