tjugotvå.femtiotvå

Imorgon åker jag till Landskrona med familjen och blir borta till fredag. Det känns väl både skojj och tråkigt att åka bort, eller tråkigt är det väl inte. Men det ska bli grymt skönt att bara kunna ligga på standen och sola och bada. Nu hoppas ni tillsammans med mig på att jag får fint väder ;) och den dagen det nu kanske inte skulle bli fint väder så åker jag och mamma och shoppar =) det är då inte fel det heller. Så nu alla mina älskade, vi hörs när jag kommer hem och då Moa lovar jag att det blir utgång tillsammans med dig och Lovisa =) *lovar* Kommer sakna er en massa massa massa mycket <3 LOVE

Malin

Kommentarer
Postat av: Moa

LOVA.. annars............*grrrrrrrr*

2007-08-04 @ 15:28:36
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0