urinvägsinfektion

känner du att du är kissnödig hela tiden och att det svider när du kissar, då kan det betyda att du har urinvägsinfektion. det har jag haft många gånger, ALLDELES för många gånger och just nu är jag rädd för att jag har det igen =( det är verkligen det hemskaste jag vet, har hellre ont i magen eller vart fan som helst. förra sommaren hade jag det under en månadstid och sommaren innan det så fick jag inte medicin som bet på mina bakterier så jag hade det varannan vecka i lite över en månad. vill verkligen inte, åh nu när jag sitter här och funderar så önskar jag att jag inte hade badat hela veckan och allt det dära =(

HATAR DET

Kommentarer
Postat av: toris

meeen tycker synd om dig söt :(

2007-08-12 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0