1:a december

Julkalendern heter En riktigt Jul och chokladen smakade utmärkt. Ja då var det december och det betyder att det inte är många dagar kvar till jul. Det betyder oxå att det kanske är dags att börja köpa julklappar. Jag som inte ens har börjat fundera på vad jag ska köpa. Jobbar en hel del nu i december så det kommer att klirra till fint i plånboken i januari sen.

Helgen tillbringar jag med Jonas, idag blir det bara att äta middag och kolla på tv. Har även gjort årets dörrkrans så nu börjar man få lite julkänsla. Sen imorn på dan så åker vi upp till Stockholm för att gå på julmarknad och kanske att jag kan hitta någon julklapp då oxå. Skulle behöva köpa Jonas julklapp, men det kan jag ju inte göra när han är med.

Måndag ska vi köpa julgran, vi ska inte sätta upp den ännu. Men så man har den hemma iaf, för att de finaste kommer att ta slut fort nu, många som vill ha granar.

Jag längtar verkligen, det känns som om det kommer att bli en av de bästa jularna på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0