dagen före helg.

Denna veckan har enbart bestått av jobb och jag är sjukt trött på de nu. Men ska ta mig i kragen och gå till jobbet idag med, för sen är jag ju ledig hela helgen. Men som sagt det har ju hunnit hända en del annat, på jobbet igår så kom det in zigenare och de var 5 st (självklart, de klarar inte att sno själva) och när det kommer in sånna så ska vi i personalen gå runt och plocka i närheten av dem, för att irritera och hålla koll så de inget kan sno. Men sen när de och då blev dem galna igår och skulle kasta blomkorgen i huvudet på mig och sa åt mig att jag ska säga till mina jävla arbetskamrater att låta dem vara ifred. Björn var i närheten då så han blev galen och sa åt dem att gå innan vi ringer polisen. Så det är ändå ett händelserikt jobb man har, inte alla dagar zigenar idioter vill kasta julgrupper i huvudet på en. Sen har det vill inte hänt så mycket mera som är värt att skriva om.

Igår kom Jens hit när jag hade slutat för att vi skulle umgås lite, det känns som om sånt inte hinns med för att han tränar hela tiden och jag jobba bara hela tiden. Så igår fick vi tillfälle så då kollade vi film och spelade tvspel, skoj skoj. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag kanske åke hem till mamma o pappa eller hur de blir. Kommer vara skit trött ikväll, så det kanske blir att bara åka hem och lägga sig i soffan och gosa med kissen.

Hoppas ni alla får en bra helg.

Puss och kram ♥


image168image169image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0