dan efter dopparedan.

Idag är det då den dagen jag alltid tycker är så seg, det finns ingenting att göra. Alla affärer är typ stängda och alla är bara hemma med sina familjer. Iofs är det idag som är den stora fest dagen typ, alla går ut ikväll. Fast inte jag, har ingen som helst lust med de. Så min dag idag kommer bestå av att glo på film och ligga i sängen och vila.

Igår var det julafton och det var mysigt, hade en helt okej dag. Fick många fina presenter som jag är super nöjd över. Vi åt, fikade och delade ut julklappar. Sen blev det att vi spelade sällskapsspel som alltid, vet inte riktigt vad det är med min familj men alltid när det är någon högtid så spelar vi alltd spel på kvällen.... Det var samma sak när de var påsk. Fast jag tycker det är ganska skojj och underhållande så det är bra.

Men jag hoppas att alla har haft en super mysig jul och att alla är nöjda med sina julklappar.

Föresten, är det någon som vet vad de ska hitta på på nyår?

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0