det gäller att vara nogrann.

Nu är det måndag och helgen är slut, det har varit en skojjig och händelserik helg. Fredagen började med jobb och slutade med att jag satt och kollade på idol-finalen, säger inget om vinnaren för att jag vet inte riktigt vad jag tycker om de. Det enda jag vet är att jag tycker att vinnarlåten lät precis som alla andra låtar, fast med en annan text.

I lördags så var det julbord med jobbet och jag var super taggad eftersom att jag visste vad som väntades, en super kväll med mina tjejer på jobbet. Dagen började redan kl 2 då vi sminkade oss och drack trevliga drinkar hemma hos Maria, vi hann även med lite spännande prat. Sen så kom Ricky och hämtade oss, för att skjutsa oss till deras nya lägehet. För att jag och Maria var så himla spända på att få se vad Susann hade valt för tapeter. Det var iaf skit fint. Sedan bar det av till Torekällberget där resten av Plantan gänget stod och väntade. Maten var helt okej, desserterna var mycket goda och sällskapet var toppen. Fast som alltid tycker man om vissa mera än andra.

Igår gjorde jag inte mycket alls, städade och julpyntade lite. Så nu har jag fått till stämningen lite, det blir att köpa julgranspyntet imorn. Sen gjorde jag inte mycket mera den dagen.

Idag är det den 10 dec och namnet i almenackan är Malin, så grattis! (haha) Nej men skämt å sido. Idag har det varit en väldigt nervös dag, har nämligen var i den nya skolan jag sökt på intervju och skrivit ett matte och svenska test. Det var nervöst och jag tror det gick bra, eller det kändes bra iaf. Så jag får se hur det går, de skulle höra av sig så fort som möjligt iaf och jag hoppas verkligen jag kommer in för det känns så himla rätt och jag vill verkligen gå där, så nu är de bara att hålla tummarna tills det att det kommer ett mejl i min inkorg från Frans skolan. Åkte tåget tillsammans med mamma hem idag och nu ikväll har jag bara suttit vid tvn för att kolla på nobelbanketten och få se vad alla kungligheter har på sig, de är alltid skojj. Men nu är det nog dags att lägga sig, för jag ska upp och jobba imorn. Känner inte de minsta för de, men vad ska man göra lixom. "money money money"

Jag lägger upp bilder ifrån helgen lite senare, har nämligen inte lagt in de från kameran ännu.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0