en stor påse med skit.

Just nu är jag bara så himla less på mitt jobb, önskar man kunde lägga de i en stor påse med skit. Hatar det faktiskt just nu om jag ska vara ärlig. Folk förändras, är snälla och trevliga i början och nu har de blivit som huggormar som bara hugger en hela tiden. Bara för man är stressad eller nu vad fan dit problem är så ska det inte gå ut över anställda, det är din personal och den ska du ta hand om. Ni 2 leker som två 6åringar och ni kommer inte att klara att driva en butik utan ni kommer leda den dära butiken ner i dyngan.

Jag vill inget hellre än att komma in på skolan nu så jag slipper jobba. Men en nackdel finns det, jag vill ändå jobba för att en mycket bra kompis och min favvo tjej jobbar där och jag vill inte mista kontakten med henne. Så jag vet inte alls hur jag ska göra, om jag ska ge det en chans eller om jag bara ska skita i det nu. Jag ska fan inte behöva må dåligt över att gå till jobbet. Då är det någe som inte stämmer och i övrigt så trivs jag med mitt jobb det är bara personer detta sätt att behandla personalen jag inte klarar av mera.

Fundera på att prata med dem, men de känns inte som om de är någon mening för att det kommer typ skämtas bort om båda är tillsammans eftersom de går på lekis.

Ni föräldrar som inte har någon lekis plats till era barn kan ju alltid skicka dem till Plantagen, eftersom vi redan har två stycken 6åringar. Välkomna!

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0