inget bättre för mig.

Ta fram telefonboken i mobilen


Har du kysst nummer 7?
Nej, Christian har jag inte kysst

 

Brukar du vara med nummer 19?
Nja, brukar träffa familjen Hjort ibland

 

Gillar du nummer 25?
Hehe ah Jonsson hon är skön hon

 

Är nummer 3 din bästis?
Nej, men någon som står mig väldigt nära.

 

Är nummer 18 en sötnos?
HAHA, det är hemnr:et

 


Älskar du nummer 16?
Hehe nej, men Fredrik är skön han

 


Är nummer 22 bäst ?
Japp, Jens är bäst

 

Va du med nummer 23 idag?
Nej jag har inte träffat Johannes idag.

 

Går nummer 5 i samma klass som dig?
Har gått ut skolan, men Camilla gick i min klass.

 

har nummer 30 en likadan mobil som dig?
Nej, Lovisa har en Motorola telefon tror jag.

 

sista nummret är sämst?
Nej Victoria är min barndomsvän och hon är inte sämst


 

 

image164

 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0