jul jul strålande jul

eller vad är de man brukar säga? Jag känner inte för att fira jul alls just nu, har haft mera julkänsla innan än vad jag har just nu. Sen är jag väl inte på det bästa humöret just nu heller, Jonas åker ner till Småland om typ 1 timme, det känns ju sådära. Hade gärna haft honom här hos mig. Men vi får klara detta och vi ska ju ha våran julafton på onsdag när han kommer hem, det kommer bli massa massa mys.

Kvällen igår blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig och det var mitt fel, förlåt. Men eftersom vi är bäst så blev det bra tillslut iaf.

Har inte så mycket mera att skriva idag, hör av mig mera imorn....

Ett liv utan dig finns inte på världskartan!

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0