måndag

Har nyligen klivit upp ur sängen och kommit ut ifrån duschen. Sitter nu och samlar kraft för att orka gå och göra mig lite frukost, är AS hungrig. Idag blir det att jobba mellan 12-20 sen ska jag hem och fixa och dona lite.

Vaknade dock sjukt besvken idag, drömde inatt att det var världens snöoväder och det kom hur mycket snö som helst, men ack när jag klev upp och gick och titta ut genom fönstret så regnade det och inte fanns det någon snö. Nu vill jag att snön ska komma, vi är ändå inne i december, SNÖN VAR ÄR DU?

Igår var det sista ansökningsdan till min skola jag sökt, nu har de dock förlängt de til den 10:onde. Men jag vill bara att tiden ska gå nu så jag får reda på om jag kommer in eller inte, jag vill vil vill så himla gärna komma in på denna skola det verkar bra.

Nej nu ska jag ta och gå och göra mig i ordning och äta frulle så kanske vi hörs någe mera sen när jag kommer hem från worket. Hoppas det är Maria som stänger idag, dem dagarna är alltid roligast.

P.S  Lääääääääääängtar så sjukt mycket till på lördag =)  D.S

image165                   image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0