pencillin i 4-6 månader

Jaha då var jag hos doktorn igår och fick det bekräftat att jag har urinvägsinfektion (IGEN) och denna gång fick jag även veta att jag gått med det i över en månad. Det kunde doktorn veta genom att jag berättade vilka symtom jag hade. Nu är det ju så att de senaste 2 åren så har jag haft urinvägsinfektion minst 10 ggr och det är alldeles för ofta, så nu ska jag gå till en läkare som ska skriva ut en pencillin kur som jag ska äta i 4-6 månader (jävligt kul)

Det känns ju skit, har inge vidare lust med de. Sen har jag funderat på om de verkligen är bra för kroppen att äta så länge eftersom att antibiotika är ganska så starka grejer. Men vi får se vad läkaren säger, han vet väl antagligen bäst..

Har varit hemma i 2 dagar nu, men imorn ska jag jobba och önska mina kära arbetskamrater ett gott nytt år =) sen åker jag och Jonas direkt ner till Småland. Det ska bli super mysigt.

Ha en underbar dag imorn och inled det nya året med någe bra.

Gott Nytt År

/Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0