raketsäljaren.

Mina dagar har bestått av jobb sedan annandagen nu och fortsätter fram till nyårsafton, sen ledig nyårsdagen och sen har vi den "underbara" inventeringen på 2 jan. Men det känns ganska så okej faktiskt för att jag står och säljer raketer så det är lite omväxling från det vanliga jobbet. Men efter det så har jag bestämt mig för att vara lite ledig innan jag börjar i skolan. Och för er som inte vet så kom jag in på min utbildning så jag ska börja läsa till löneekonom den 21 jan.....


image172image173




På nyår så har jag och Jonas nu bestämt att vi ska åka ner till Småland och fira tillsammans med hans föräldrar och vänner, det ska bli trevligt. Vi åker direkt efter att vi har slutat jobba så vi kommer väl vara nera runt halv 7 men det blir najs, vi lär ju vara väldigt väldigt hungriga när vi kommer ner. Men det blir ändå lite skönt att få komma iväg ett tag.


image174


Det vart inte så himla mycket skriva nu, men jag ska snart till doktorn så jag kanske skriver mera ikväll. Innan det så ska jag mixa en smoothie i mixer jag fick av Jonas i julklapp *yes yes yes*

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0