shit det är så jag skäms.

Det kan verkligen inte vara lätt att vara både en nolla och dum i huvudet. Man har alltid personer här i världen man tycker mindre om och ibland måste man få ut lite ilska. När jag är arg så skriver jag helst. Usch Usch Usch inte ens en Extreme Make Over skulle funka på dig.

Men men, nu har jag jobbat klart iaf. Nu jobbar jag inte fören på annandagen nästa gång och det känns skönt. Är verkligen sjukt less på de stället fast att dagen idag har varit helt okej. Det kändes skönt att få gå hem kl 19 när alla andra skulle jobba kvar till 22. Nu sitter jag bara här hemma och hoppas på att Jonas ska komma hit, vill vill vill.

Men imorn ska jag och Jens ta en tripp in till stan för att fixa våra julklappar så det kommer nog att bli en heldag så det ska bli mysigt, sen blir det myspys hemma med Jonas.

Igår hade jag verkligen den mysigaste dagen på länge, åh jag vill bara backa tillbaka tiden och göra om gårdagen. Natten var oxå massa mys, ville inte riktigt gå upp imorse skulle ha velat ligga kvar och mysa med min sötnos.

Älskar dig mest av allt Jonas ♥

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0