snart en ny dag.

Jaha då var denna helg slut och jag har inte gjort mycket men ändå är jag trött, får det inte riktigt att gå ihop. Men idag var jag iaf i Salem och kollade när Jens spelade match det var ju spännande och bra, synd bara att de förlorade. Men Jens du var isens kung.

Imorn blir det jobb igen, vi får se hur det går. Men jag hoppas att det blir bättre, ska känna efter iaf så får vi se hur det blir i fortsättningen. Men jag ska prata och vara med Susann imorn och på kvällen har jag ju blommor så då får jag vara för mig själv och göra de som behövs, så det är ju bra. Om det inte blir ändring på de med som allting annat.

Men men jag hoppas att ni alla har haft en skön och mysig helg.

/ Malin ♥

8 dagar kvar till julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0