älskar <3

åh det är ju så himla gott, det är typ vad min helg har bestått av godis... Ja jag vet att jag skrev om beach 2007 men herregud man måste ju få lite ibland ju =) men nu är det snart vardag igen då är det slut med allt det goda.

imorn när jag vaknar upp så ska jag bara njuta =) för nu har jag en hel vecka lov framför mig *wuhu* händelserna på lovet är att på onsdag blir det skidor, det ska bli grymt kul. Sen blir det väl fest nästa helg hoppas jag på. Sen blir det grymt mycket plugg på lovet nu oxå, som vanligt =(

Ha en bra söndag alla tröttisar, själv ska jag ha det och klockan 19,00 är jag fast framför tvn One Tree Hill då =)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha helt rätt, man måste ju få unna sig nått gott ibland ;D

2007-02-25 @ 10:16:43
URL: http://mwinter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0