heelgen =)

Nu är det söndag och snart läggdags =) det har varit en väldigt lugn och skön helg. Den skönaste dagen var fredag för då visste jag att jag skulle få sova ut 2 dagar i streck, hur skön är inte den känslan...
I fredags hände inte så mycket jag tog det bara lugnt låg hemma i soffan och tröck i mig lite godis =) det är sånt jag gillar allra mest. Sen i lördags var det att vakna och ta det lugnt på morgonen, ut på Jens matcher på dan och titta det är alltid lika kul att hänga med lillebrorsan ;) yeah. På kvällen var det melodifestivalen som gällde men den var ju helt jävla värdelös nästan så man skäms, det fanns verkligen inget bidrag som var bra, inte ens okej SKANDAL..

Så idag söndag då, vad har jag gjort då. Jo jag och resten av familjen har plockat ur allting ifrån mitt rum så nu bor jag i vardagsrummet =( men det kommer att bli så himla bra, nu ska få följa mitt rums makeover ;) jag hoppas på att det blir ett riktigt myspys rum nu och att jag kommer storm trivas =D imorn börjar jag måla så då blir det massa massa spännande =)

Dag 1

                    
Ínte mycket har hänt, mer än att det är bort plockat och pappa har spacklat igen alla hål och så =)
Sen har jag tejpat i tacket och sen lagt ut pappen på golvet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0