måndag.

Idag är det måndag och det är en himla jobbig dag =( jag har inte många lektioner men ändå det är direkt efter helgen och alltid på måndags morgon så vill man sova vidare när klockan ringer. Men som alla andra måndagar så blev jag tvungen att gå upp och det gjorde jag oxå, men det var knappt att jag var vaken då. Gick på 2 lektioner sen gick vi ner och åt på Nancy´s sen gick jag hem för att mådde verkligen inte riktigt på topp idag.. Det blev en tupplur på 1 timme sen så satte jag igång med rummet =)
Nu är de väggar som ska vara svarta svarta så nu har jag bara två beige kvar imorn då =D det är så kul...

dag 2

                 
Nu är det svart och jag har inte mycket alls kvar =) åh så bra det kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oyeah! snyggt det kommer bli, du är en riktig hemmafixare du :D lycka till med resten av målandet! pusskram!

2007-02-13 @ 16:56:36
URL: http://milgotvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0