söndag.



Nu är skidresan beställd och betald, det blir på sportlovet visserligen bara en dag men vad fan det är iaf så att man får åka skidor =) och det ska bli så himla kul. SKÖÖÖÖNT

181206-20

Helgen har varit ganska så lugn, förutom festen hos Cam i fredags =) det var trevligt att festa med er igen det var ju ett riktigt bra tag sen. Det gör vi snart om igen. Snart blir det ju studentskivor för hela slaten så då blir det säkert av =) yeah!! Lördagen var jag hemma väntade på pappa som skulle börja med mitt golv, men det gjorde han aldrig :O jäkla latmask. Men idag så började han, jag vet inte riktigt om han hunnit klart men annars får han jalla jalla lite :P jag måste ju ta nya bilder och uppdatera er lite om hur det blev.
Sen så alla som vill kan få komma på privat visning sen när det är klart ;) hihi

Nu idag så fortsätter jag med en massa plugg sen så ska jag se på one tree hill, det kan man inte missa. Så galet bra att man nästan blir tokig =D åtminstonde besatt.

Kommentarer
Postat av: Torey

får alla privat visning ;D va värst du ;D

2007-02-18 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0