torsdag.

Idag är det torsdag den 15/2 och nu är det bara.
- 40 dagar till min födelsedag
- 43 dagar till studentskivan
- 113 dagar till studenten
Nu känns det som om tiden går väldigt fort, men det är ju iofs bara bra =)
Dagen i skolan idag var inte speciellt skoj, det började med svenska så skulle vi berätta för klassen om något yrke som vi valt och det gick ju bra. Jag hade valt kronoinspektör. Sen fortsatte skoldagen med redovisning och beskattning så är så SJUK tråkigt, man somnar nästan. Men det bästa av allt, efter den lektionen så var skoldagen slut =) då gick jag hem skulle egentligen pluggat, men då la jag mig i soffan och kollade klart på det sista avsnitten av sex and the city =( vad ska jag titta på nu..?

Nu över till mitt rum, nu är det fördig målat och jätte fint! Nu väntar jag bara på att pappa ska få tid att lägga golv så att jag kan hoppa in där och slippa sova i vardagsrummet :O

Dag 3


                          

Svart och beige. Snart kommer ek-golvet oxå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0