ursäkta mig...

Nu vet jag att jag har varit lite seg med att skriva här, men vad ska man göra.
Men nu är Malin tillbaka och jag hoppas att jag inte försvinner igen :P men men det har väl
inte hunnit hända så jätte men någonting har iaf hänt och det har gjort mig väldigt glad =)
vill tyvärr inte skriva ut det här men ni som får veta det vet det :P

Åh juste nu höll jag på att glömma att igår var ju jag och mami och hämtade ut färg och golv
så nu är det extreme makeover i mitt rum som gäller för hela slanten... Jag har värst förhoppningarna om hur det kommer att bli så tusan om det inte blir så nu =)

Till helgen har jag ingenting planerad men vi får se hur det blir, men jag hoppas iaf på att det blir någe
men orkar ju inte sitta och dö...

GRATTIS I EFTERSKOTT FANNY =D var uppe och grattade henne igår men det skadar ju inte om man gör det igen :P

Men ha det bra alla underlater =) hihi

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0