vad ska jag kalla detta då?

Nu var det dags igen, idag är det torsdag och fy fan vad det har snöat hela dagen. Jag hade hoppats på att våren skulle komma snart så man kan ta fram vårjackan, skorna och allt det dära som bara ligger och väntar i garderoben =) Men jag får nog vänta ett tag till ser det ut som. Fast över sportlovet är det okej med snö, men sen ska den fan bort.

Idag när jag kom hem ifrån min lunch på Nancy´s med bror min så började jag att fundera lite. Jag la mig i min säng och kom på att det är ju bara några månader kvar till sommaren och då bikinin ska fram, jag fick lite panik över att jag inte börjat ordentligt med träningen inför beach 2007 =O

Men nu är det ju så att jag tycker det är så jävla tråkigt att bara gå ut och springa men om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. Eventuellt att jag går ut och springer då. Men det får nog bli att jag lägger pengarna på ett gymkort eller något liknande istället! Jag ser hur pengarna rinner iväg och hur mycket mindre kläder jag kommer kunna köpa, men äh vad fan en godkänd kropp måste ju vara viktigare =) hihi

Nu är det bara imorgon kvar i skolan sen är det lov =) jippi och det ska bli så grymt jävla skönt. Behöver verkligen få vila ut. Imorn får man lön oxå, självklart är Malin nästan redan påväg till Sthlm innan pengarna ens finns på kontot. Men imorn så blir det minst en tröja iaf, för den har jag redan tittat ut =) kanske hittar någe mera fint så att jag kan ha någe på mig i morgon kväll oxå. Utgång medmin flickor imorn och det kommer bli toppen som vanligt =) hoppas bara på att Lovisa hänger på oxå....

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej :) hittade du ngt fint i skärholmen? :) pusskram

2007-02-23 @ 16:49:07
URL: http://milgotvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0