viktig fakta om mig

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
ja, gud så mysigt det är.
ätit sushi: japp och det är inget jag gillade
stått på scen: hm inte vad jag vet
blivit dumpad: jo det kan man kalla det.
varit ihop med någon som varit otrogen: Haha, jootack.
varit med om en bilolycka: nej, tack och lov
klättrat på berg: yes, men det var ett litet sådant (A)

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt =)
spets eller satin: spets ;)
blått eller rött: rött såklart
regn eller snö: snö
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: rosor helst många och röda =)
vår eller höst: våren är mysig.
historia eller vetenskap: helst inget av det
matte eller engelska: matte så klart =) wiiie :P

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
jag gör ju det :$
vet den om det: mmm det hoppas jag
gillar någon annan dig just nu: mmm det hoppas jag oxå
vad tittar du på hos en kvinna/man: hela paketet (A) grr

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
kan man nog inte kalla det nej
kramat någon: räknas nallen? :P
kommit sams med dina föräldrar: jaa, faktiskt! :D
bråkat med en kompis: nej nej

GILLAR DU ATT
ge kramar:
ja, åh det är så mysigt =)
ge massage: ja, det funkar
gå promenader i regnet: om man stannar och pussas lite :P

ÖVRIGT
svär du för mycket: absolut
när duschade du senast: i morse =) en lång sådann
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta mjukisar
vilken låt lyssnar du på just nu: har ingen musik på
vad var det sista du sa: "Vad blir det för mat?"
vad är brevid dig just nu: mammas och pappas saker
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): fullt med en massa strunt
vad var det sista du åt: ett äpple
hur är vädret just nu: ganska fint =)
vem pratade du sist med på telefon: Moa =)
vad gör dig glad: Mysiga stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0