viktig fakta om mig

Vilken svordom använder du mest?
fan
Äger du en iPod?
nej, men jag har en Zen V
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6,15 sen använder jag snoozern flitigt
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej, tokheller
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
hihi nej
Vilken var den senaste filmen du såg?
natt på museét
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en resa långt bort
Har någon någonsin kallat dig lat?
javisst
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
det har hänt
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
jag har 5 st som ligger i den, men ingen koll på vilka
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanligt
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
japp
När var senast någon stötte på dig?
senast ute på krogen för 2 veckor sen kanske, där finns dem alltid
Vad åt du till middag?
klockan är 9,00 så har inte hunnit äta middag ännu
Använder du huvtröjor?
jodå det händer
Kan du vissla?
ett tag, men sen så skiter det sig
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nej
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
saker högt uppe i luften
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
det tror jag säkert
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaaaa =)
Är du blyg inför det motsatta könet?
jo det är jag
Äger du några band T-shirts?
nepps
När flög du senast?
sommaren 2006, till Spanien
Läser du för skojs skull?
läser bara om jag måste
Har du gråtit offentligt?
ja det har jag
Har du en stationär dator eller en laptop?
en stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?
que?
Försöker du alltid lära dig nya saker?
alltid är väl att överdriva lite kanske
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nej det vill jag inte
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
visst är det trevlig, men absolut inte måste
Kan du kasta macka?
Ja, är ganska så duktig faktiskt
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nepp
Vad har du med dig in på bion?
en godispåse och en coca cola =)
Vem är din favoritlärare?
Inger
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
inte väldigt många, men det är fint med någon
Gillar du att flyga flygplan?
ja, åh det är så härligt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
snäll, rolig och helt underbar ;)
När sov du senast på golvet?
sover inte på golvet egentligen, men på nyår var det ett undantag :P
Gillar du din boendesituation?
jodå den är helt okej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7-8 h annars kan det blir grinigt
Äter du frukost dagligen?
japp, händer att jag inte hinner ibland
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
det är olika, är det mycket med skolan så är jag ganska uppbokad
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
nej jag brukar hålla mig lugn på den fronten
Vilken är din favoritfrukt?
apelsin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nepps
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
försöker att vara det
Tror du på liv på andra planeter?
nej, men det hade ju varit ganska coolt med en marsgubbe =)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
ojj ojj det finns många ;)
Tror du att Gud är man eller kvinna?
meen shit, jag tror inte ens på den skiten
Vad var det sista du åt?
fil och müsli
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
det är nog ganska så lika där, ibland går det bättre med det motsatta ;)
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
de hade Linda och Sandra som förslag, men sen när jag föddes så var det bara Malin som gällde
Gillar du senap?
bara till julskinka
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
kom igen nu :P
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja, det skulle jag absolut
Sover du på sida, mage eller rygg?
rygg, mage eller sida. beror lite på situationen
Har du någonsin köpt något från eBay?
nej
Tycker du om att krama folk?
JA =)
Skulle du säga att du är trendig?
jodå ;)
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
jadu, det skulle nog bli lite jobbigt faktiskt
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
tittar inte på den skiten
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
jo om det händer upprepade gånger, men annars så är det ju så att alla kan glömma
Vilka böcker har fått dig att gråta?
har nog aldrig gråtit över en bok
Tycker du att du är attraktiv?
vissa dagar så ;)
Vad är du allergisk mot?
pollen
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
verkligen inte, det är ju SÅ gott
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
jag tror nog att jag hade hetat Jens, men det namnet fick min lillebror =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0