vilken kväll =O

Nu är jag vaken, men det är knappt. Jag mår verkligen inge bra idag, fast jag förstår inte
blev det verkligen så mycket igår? =O isf måste någon ha hällt i mig utan att jag märkte någe :P
MOA lurade du i mig massa sprit igår? haha =)
Nämen det var verkligen en toppen kväll, en sådann jag sällan kommer att glömma. Det vill jag göra
om flera gånger om, och då menar jag allt under hela kvällen från när vi kom dit tills man somna ;) hihi

Nu är man ju lite förväntansfull över att få se bilderna som togs under kvällen, hoppas de blev lika
sexiga som de manliga ville :P hihi.. Jag sammanfattar kvällen med OJ OJ =) detta är någe vi måste göra
om gumman min =)

Jag hoppas på att må bättre imorn så jag kanske orkar öppna skolböckerna lite och sen
kanske åka och titta på Jens =) det är ju alltid skojj och titta på sin lilla bror.

Nu avslutar jag detta med att säga, att det var nog den roligaste och bästa utekväll jag haft och
den måste vi verkligen göra om Moa, men vi får inte vänta för lnge heller...

Pusss och myys med er där ute :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0