......

brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: såklart
Gnälla: jag var värre förr
Sova: det är underbart, men jag är ändå trött. Skulle kunna sova hur mycket som helst
Drömma mardrömmar: det händer
Drömma sexdrömmar: javisst, haha
Röka: nej nej
Ha sex: host, ja ;)
Ljuga: nej sånt håller inte jag på med
Hata folk: finns folk jag tycker mindre om JA
Lita på folk: vissa speciella

vem:
Saknar du: mina tjejer, Moa, Lovisa och Nina
Vill du döda: det kan jag inte berätta
Rörde dig sist: jadu, det var väl när jag skulle slå lite på Jens för någon minut sen
Vill du slå: hemligt
Skrek du på sist: far min
Vill du vara som: ingen
Gjorde dig riktigt glad senast: min kusin igår =) längesen jag träffade honom
Fick du sms från senast: Jonas
Ringde dig senast: Thorbjörn =)
Är vackrast på jorden: tjejerna

har du:
Någon skada: mina knän, men inge jag kan göra någe åt
Färgat håret: för1,5 år sen kanske, men inte hela håret
Brutit några ben: nej, inge sådant
Några piercings: öronen
Bra självförtroende: ganska så
Kysst någon: hehe ja
Haft sex: klart att jag har
Tagit nakenbilder: ja (a)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepps
Gjort något olagligt: gått mot rödgubbe ;)

hur:
Svarar du i telefonen: hej det är Malin
Fördriver du tiden: sitter vid datorn, haha
Mycket pengar har du: jag har ganska så bra med pengar just nu =)
Tjänar du pengar: ah det gör jag
Hur ofta bäddar du sängen: händer väldigt sällan, men ska det komma folk så brukar jag lägga täcket rakt bara

välj:

Katt eller hund: hund
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: sex fast med kyssar ;)
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film


Kommentarer
Postat av: toris

nakenbilder? :O

2007-07-02 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0