dagen efter löning

Idag är det då torsdag den 26 juli och det betyder att det är dan efter löning vilket i sig betyder att det är den dagen man spenderar pengar =) det är precis vad jag gjort idag. Har köpt mig en alldeles egen bärbar dator den är fin och det känns bra att nu ha en egen. Jonas du ska äntligen få tillbaka din =) tack för lånet. Sen när jag ändå var i farten så tänkte jag att jag köper en födelsedagspresent till mamma oxå, det blev oxå ett mycket bra köp. Är hel nöjd med min dag faktiskt. Hade det t o m skojj på jobbet *hör och häpnar* Cam och jag jobbade ihop och hade det riktigt soft och under hela dagen så var det nästan bara trevliga och snälla kunder, men sen så var det 3 st som hann komma vår sista kvart och sedan förstöra hela våran eftermiddag, eller iaf vårt humör. Imorgon så ska Veronica jobba min kväll så jag får jobba förmiddag, tycker att det är så grymt mycket bättre och känner att jag vill vara hemma på kvällarna. Nu imorn så har jag ju min data att pilla med oxå, hihi =) sen får vi se vad det blir på kvällen vet inte ännu.

Sen vill jag bara berätta att du gör mig väldigt glad och får mig att må bra <3


Malin

Kommentarer
Postat av: toris

vem gör dig glad? :O

2007-07-27 @ 00:16:32
Postat av: Moa

Vem vem vem..???

2007-07-27 @ 15:37:22
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se
Postat av: toris

meeeen dom känner nog inte till mig ;)

2007-07-27 @ 15:46:29
Postat av: Moa

va har du köpt???

2007-07-27 @ 16:31:37
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0