dags igen då, orkar du?

Hatar du mer än tre personer? mycket möjligt
Har du någon gång försökt ta ditt liv? nej, varför skulle jag?
Hur många hus har du bott i? nada, bor i lägenhet
Vilka är dina favorit-skor? mina lacoste skor =)
Har du fällt krokben för någon? hihi aah, snäll som man är :P
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? filosofi var fan inte skojj
Äger du en Britney Spears CD? Nepps det görjag inte
Har du någonsin spytt bland folk? nej det tror jag inte, isf för jag varit magsjuk men aldrig av alkohol.
Säg något du alltid tänker på? fan jag måste träna mera.
Vilket stjärntecken är du? vädur
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? jimmy jansson?
Sommar eller vinter? sommar =)
Har du någonsin örfilat någon? nej men jag skulle nog vilja pröva de. ställer du upp?
Är du för förlåtande? ganska, beror på vem det är.
När grät du senast? för någon vecka sen
Har du kallat din lärare för mamma? haha nej det hoppas jag att jag inte har.
Är du nöjd med ditt liv? ja jo jag trivs bra =)
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? runka, duscha med andra killar, stå upp och kissa och sen skulle jag vilja ha sex (med en tjej dådå )
Vad är klockan när du svarar på detta? 21:53

Kommentarer
Postat av: toris

HAHA bara snusk om du vore kille juh :O haha

2007-07-05 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0