god mat och galen panna

Igår tillbringade jag, Moa, Sofia, Emma och Lovisa kvällen hemma hos Lovisa. Med mycket god mat, girltalk och galen panna. Bara så ni vet allihopa så var Lovisa drottning på att laga mat, det var jätte gott =)
Efter maten så fick vi efterrätt en jätte god kaka Sofias mamma hade bakat *mums*

Sen spelade vi galen panna och det var lika skojjigt som det låter, helt galet. Länge sen jag skrattade så mycket.
Vinet gjorde ju inte direkt så man vart smartare, jag satt nog med min William Shakespeare hur länge som helst, men tillslut så visste jag =D Lovisa var drottning på det med och vann med hela 7 kort =O

Tack så mycket flickor, det får vi ta och göra om snart igen =)


                                Malin           Moa           Sofia            Emma           Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0