tjugonionde juli

i helgen har det inte hänt så mycket, så har inte så mycket att säga. har jobbat hela helgen och sen igår kväll så var jag på bio med jonas och såg harry potter =) skiiiiit bra.... sen idag kom jonas min chef på jobbet och frågade om jag inte kunde börja 8 imorn och eftersom jag är så snäll så självklart ställer jag upp =) så ska typ lägga mig och sova nu. sen imorn så ska moa, emma och lovisa åka till farsta centrum men självklart kan inte jag åka med =( ska ju självklart jobba.... åhhh alltid någe ivägen när det händer någe skojj.... så jag får väl vänta till vi är i skåne med familjen och shoppa :O jag vill oxå =(

snart börjar skolan, nu börjar det bli pirrigt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0