8 juni 2007

Det var nog bland de roligaste dagarna i mitt liv. Jag Malin Pettersson tog studenten de är helt galet. Jag har nu gått 12 år i skolan det har vart 12 år med kunskap, glädje också lite tango :P
Klockan 8.00 igår så kom klassen hem till mig och fanny där vi hade vår champagnefrukost det var mycket mysigt och det kändes samtidigt lite sorligt. Klockan 9.30 gick vi tillsammans till skolan där fotografering, lunch, sång och tal från rektorn väntade. Efter den mycket fina fotograferingen så bar det av in till skolan där vi skrev i varandra mössor i väntan på att få gå till aulan. I aulan så sjöng kören, vi lyssnade till rektons tal och vi tittade på stipendium utdelningen. Tyvärr fick jag inget men jag är glad ändå  =)
Nu var klockan runt 12.00 och det var dags för lunch ute i trädgården tillsammans med klassföreståndarna och andra lärare. De bjöd på kycklingspett med couscous och sallad, det funkade men det var alldeles för varmt ute så man var inte ett dugg hungrig. Under lunchen så skulle vi hålla våra tal som var den sista tävlingen innan ordningen i studenttåget var klar. Vi tyckte att våran låt till personalen var klockren men tydligen så var den inte de. Vi låg 3:a innan denna tävling, men vart hamnar vi, jo sist. Vi undrade då en sista gång "vad tänker lärarna med?"
Vi började 13.00 att maschera ner mot stora torget där vi skulle möta upp de andra skolorna för att tillsammans maschera upp till torekällberget där släkt och vänner stod och väntade på oss.
Det var inte helt lätt att hitta sin skylt men mamma och pappa hade gjort en jätte fin och stod på första parkett, så söta så =) Nu hade vi bara flaket kvar tillsammans som vi åkte runt på i 1 timme och sprutade skumpa, sjöng och var glada. Sen var det bara att åka hem till Monika och Roffe där alla mina nära och kära väntade på mig.
TACK så jätte mycket alla för att ni kom och tack för alla underbara presenter, ni är BÄST <3


                                            

Kommentarer
Postat av: Moa

för vi har tagit studenten för vi har tagit studenten för vi
har tagit studenteeeeeen fy fan va vi är bra!!! <3

2007-06-10 @ 09:50:06
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0