jag har ont

nu är klockan alldeles för mycket och jag kan inte somna för att mina jävla knän bråkar med mig =( så jag satte mig här ett tag, får se om jag kanske kan somna sen.



Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Åh herregud
Hur mycket kontanter har du på dig?
Jag har nog bara några kronor i plånboken, använder kortet jämt
Vilket ord rimmar på "test"?
Pest
Favoritplanet?
Jorden eller?
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Lovisa
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag byter ganska ofta
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Pyjamas hehe, de är ju mitt i natten
Sätter du etiketter på dig själv?
Vadå?
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har varken strumpor eller skor på mig
Ett ljust eller mörkt rum?
Båda
Vad gjorde du vid midnatt?
Sov tror jag
Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Men då. Nu ska du inte vara sånn. Fråm Jonas
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I Sthlm
Vilket uttryck använder du mest?
Vet inte
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sessan tror jag.
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Håller inte på med droger
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Har ingen sånn kamera, här kör vi på digitalt
Vilken ålder har varit bäst hittills?
18, helt klart
Din värsta fiende?
Har jag några sånna?
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på en solnedgång över havet
Vad var det senaste du sa till någon?
"Hejdå" till Jonas
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Money money money =D
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ah det gör jag =)
Vilken låt lyssnade du på senast?
Sahara Hotnights - Cheek to cheek (GRYMT bra)

Nej jag ska väl försöka sova igen men det kommer nog inte gå, har fortfarande ont =( blir nog för mamma att ringa till farbror doktorn imorn. Men vi får se.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Moa

kass du är på att höra av dig.. tycker du inte om mig längre!! hahaha, of course you do.. why not lixom.. keeep in touch babe
kiss

2007-06-25 @ 21:13:12
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0