rubriken har inget namn

Nu är jag tillbaka igen, jag är inte så himla bra på att uppdatera men vet ju inte riktigt vad jag ska skriva.
Men nu har det hänt lite iaf =) harvarit nere i småland en tripp igen över midsommar det var skojj men
piss väder gjorde att man fick sitta inne =( inte dirket vad man vill på midsommar.

Nu har jag några veckors jobbande framför mig sen blir det ledigt och göteborg och bara en massa vila =)

Men åh jag saknar mina tjejer ju, jag vill hinna träffa er oxå ju...

Moa min lilla gullunge förlåt att jag inte hört av mig =( *skäms* vill du leka med mig i helgen? Gå ut?

image82


SAKNAR DIG ♥



Kommentarer
Postat av: Moa

Klart jag vill leka med dig i helgen!!!! party party.. faaan de va lääääännngggee seen..!!!!
big kiss

2007-06-26 @ 17:40:00
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0