sveriges doktorer

Jaha idag bar det av till doktorn då, skulle kolla upp mina knän. Fick sitta där och berätta hur allting var till att börja med, sen så skulle han undersökta dem. Han vred och vände och hade sig. Vad han upprepade hela tiden vara att han inte kunde hitta "kopplingen", då undrar jag vilken jävla koppling?
Men iaf så sa han åt mig att han visste inte riktigt vad det var men att jag ska knapra ipren 2 ggr om dagen och blir det inte bättre efter sommaren så ska jag röntga och gå till en sjukgymnast. Men asså vad hjälper det mig nu när jag inte kan somna om kvällarna bara för att jag har så ont. Dumma doktor =(

Men men ska till jobbet sen iaf, jobbar hela kvällen med Susann så det kommer att bli toppen =) funderar på att springa in och köpa fortsättningen på säsong 2 av Grey´s Anatomy oxå. Har bara 1 program kvar och det är ju så galet bra =)

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: Moa

stackare.. du åste ju orka dansa.!! haha fast vad gör inte lite alkohol i kroppen, de gör suseen!!

2007-06-29 @ 12:18:56
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0