hjälp mig

Jag vet verkligen inte vad jag ska välja, sitter här och kollar runt som bara den efter högskoleutbildningar men vet inte vad jag ska välja för något =( det finns så himla mycket, så nu har jag skrivit till en studievägledare som jag hoppas kan hjälpa mig litegranna. Känns som om det är lite bråttom med att skicka in ansökan den ska nämligen vara inne senast den 15 april, det är bara en månad kvar tills dess =( skolan är så jobbig just nu orkar verkligen inte med den, men nu är det inte lång tid kvar så det är bara att kämpa. Ni kanske tycker jag är dum som ska fortsätta söka då, men jag tror att det blir någe helt annat när man pluggar på universitet och sen kanske jag får flytta då också, då blir det en massa nya människor och det är ju alltid kul =) Men nu måste jag klä på mig och gå tillbaka till skolan ska nämligen ha lite matte efter en mycket lång håltimme *illa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0