lista

Inledande
Fullständigt namn:
Malin Pettersson
Din ålder: 18
Födelsedag: 27 mars
Syskon: Jens
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå

Förhållanden
Vem är din bästa vän?
Hm det kan jag inte avgöra
Har du en pojkvän/flickvän? Nopp
Hur länge har ni varit ihop? -
Hur långt var ditt längsta förhållande? 1 år

Grejer
Var shoppar du helst?
I Stockholm
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? Ickesanicke
Hur många skor har du? hihi många =)
Hur många par byxor har du? vet inte
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Yes, det har jag

Favoriter
Färg?
Svart
Mat? Tacos, spaghetti =)
Killnamn? äh vad vet jag
Tjejnamn? Malin såklart (A)
Ämne i skolan? matte eller info & layout kanske :P
Klädesplagg? mina svarta jeans
Sport? haha nej det var tider sen de ;)
Musik? en salig blandning
Fras/mening/uttyck? oj, jag som säger så mycket
Raggningsreplik? är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get"

Har du någonsin..
Snusat?
NEJ =O
Rökt? klart man prövat, men la ner det direkt *usch*
Hoppat bungee jump? nej, men det är de jag vill allra mest =)
Brutit mot lagen? jomen visst, gått mot rödgubbe
Fått dig själv att kräkas? nej, kan inte sånt
Nakenbadat? hihi jadu ;)
Varit kär? ajjemen
Börjat gråta för att få som du vill? hahaha, det har väl hänt

Extra
Tar du droger?
nej, aldrig!
Vad använder du för schampoo? fructis
Vad är du mest rädd för? tiden efter gymnasiet =O
Vad lyssnar du på just nu? mina höglare är mycket tysta nu, så inget
Vilken bil skulle du vilja ha? först kanske jag ska ta det förbannade körkortet
Vem fick du senast SMS ifrån? Toris =D
Var vill du gifta dig? i kyrkan
Hur många MSN-kontakter har du? ett par st ;)
Hur många av dem är online just nu? 10 st

Slutfrågor
Pizza eller choklad?
choklad
Tränar du? vad är det? ;)
Hur ofta? alldeles för sällan
Guld eller Silver? silver
Vilken film såg du sist på bio? en natt på museet, eller vad den nu heter
Vad vill du helst av allt ha just nu? money, money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0