skolan suger.

nu är jag så himla trött på skolan att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det är redovisningar, inlämningsuppgifter och prov HELA tiden nu känns det som..... ORKAR INTE MERA.

jag klarade ett klart G på matten iaf, fast av någon anledning blev jag ändå besviken. hade hoppats på att det gtt lite bättre. men det är bättre än ett IG iaf, så får jag tänka :P

en vecka kvar till min födelsedag nu ;) spännande (inte speciellt) men något som är mera spännande det är att det snart är student skiva och det ska bli så himla kul, eller jag hoppas att det ska bli det iaf =)

har inte mycket mera att skriva nu, ska väl försöka komma på något bra sätt att komma upp imorn bitti så jag inte missar någe viktigt på matten :P

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0