sweeet =)

idag är det torsdag och jag har jätte träningsvärk sen skidåkningen igår =) fast det känns ganska så skönt ändå :P det var iaf skit kul. Jag, Jens och Jonas var uppe i Romme hela dagen riktigt riktigt skojj =) nästa gång blir det fasen att åka iväg längre och vara borta i flera dar... Men det var iaf en mycket lyckad resa =)

sen nu under lovet så har jag jobbat och så oxå. det blev i tisdags, idag och sen imorn. får se om jag behövs till helgen =) men men jag har iaf inget planerat inför helgen mera än att det blir HÅRD plugg mest hela tiden. har prov sen på torsdag i redovisning =(

har gjort mig själv lite lycklig oxå, genom att köpa en ny mobil =) hihi

hm jag skrev inlägget i torsdags,men det verkar som det publicerars nu =/
äh det är bara att läsa och njuta :P
181206-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0