ännu en till

Personlighet? ja, vad säger du om mig?
En miljon kronor, vad skulle du göra? resa, shoppa och leva livet
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? hetast på dansgolvet ;) haha
Dokusåpa? ja, dem brukar man titta på
Bär du glasögon eller linser? bara solglasögon
Är märkeskläder viktigt? beror på
Fuskat på prov i skolan? hm tror faktiskt inte det
Tatuering/Piercing? 4 hål i öronen
Vill du gifta dig? självklart
Vill du ha barn? ohh yees
Vilka länder har du besökt? sverige, finland, danmark, spaninen
Bra på att laga mat? om jag vill, så kan jag
Vad har du för klädstil? min egen :)
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? grymt BRA
Favoritglass? twister smakar ju fint
Tror du på ett liv efter döden? nehe du, är man död så är man.
Vill du gå ner i vikt? hm kanske något kilo
Tycker du om sushi? nej det gör jag inte
Har du varit deprimerad? svar JA
Morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska!
Tror du på livslång kärlek? nja lite splittrad på den frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0