en paus från pluggandet

lister är de enda jag orkar med... orkar inte skriva ett helt inlägg :O


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jess box
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte? några droppar var det väl.
Vad åt du senast?
Makaroner och korvstroganoff
Har du fått någon komplimang idag?
Hehe ja någon.
Har du varit med i en rättegång?
Jag har inte varit med men jag har varit där.
Är du polare med grannarna?
Javisst :)
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.
Vilka länder har du bott i?
Enbart Sverige
Senaste piercingen?
Öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm det minns jag faktiskt inte riktigt.
Gay?
Du är gay
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej det har aldrig hänt.
Har du något husdjur?
Nej det har jag inte.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Öh varför skulle man göra de?
Har du varit på stranden?
Nej aldrig... JA!
Minns du dina/din musiklärares namn?
Mhm, Carina, Andreas, Björn och Andreas igen tror jag
Hur bra är din syn?
Ja det har jag.
Har du varit på ett party?
Meeeeen JA
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja det skulle jag väl kunna om jag var säker på att de inte skulle äta upp mig.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Varsegod
Har du varit utomlands?
Jaaaa!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte vart på bröllop sen jag var liten, så minns inte så mycket.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Galna
Var är dina syskon just nu?
Jens sitter vi datorn (som vanligt)
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Kommer typ aldrig ihåg mina drömmar.
Vem ringde dig senast?
Moa Bergström
Vilken tid gick du upp imorse?
6.30
Vad ska du göra i helgen?
Jag ska jobba och sen träna i helgen =)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ska kolla... Du och din träning :) men det är väl inte bra att göra de för ofta?
När var du riktigt sjuk senast?
2 veckor sen typ
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Det var nog Tommy Körberg som handlade på Plantagen
Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en stock
Vad är det första du gör på morgonen?
Sträcker mig efter telefonen och trycker på snozern
Vad ska du göra efter det här?
Plugga lite till och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0