nämen, igen ;)

Vad heter du? Malin Pettersson
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta jeans
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting mera än min tickande klocka
Vad gjorde du igår kväll? Var ute på stanleys
Vad var det sista du åt? Ett äpple tror jag visst de var
Hur är vädret hos dig just nu? just nu är det bara mörkt som natten och kallt
Den sista personen du talat i telefonen med? Sötnosen
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Om han är snygg eller inte såklart ;)
Hur mår du idag? Jag mår bra, men är väldigt trött just nu
Vilken är din favoritdryck? Coca cola
Favorit-alkoholbaserad dryck? Fin fina drinkar :P
Favoritsport? Shopping
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? Blåa och fina
Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång
Syskon och deras ålder? Lillebror Jens, 15 år
Favoritmånad? Juni-Juli-Augusti
Senaste filmen du såg? White noice 2, eller vad den nu heter?
Favoritdag på veckan? Fredag och lördag såklart!
Favorithobby? Shoppa
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Nej
Favoritlåt(ar)? Har inga favoriter
Sommar eller vinter? SOMMAR!!!!
Kramar eller kyssar? Varför inte både kyssas och kramas?
Hur bor du? Med mamma o pappa i en lägenhet
Vad läser du för böcker? Skolböckerna
Hur ser din musmatta ut? Ingen musmatta just nu, men på den andra datan är den blå tror jag.
Favoritspel?
Jag har aldrig kanske *haha*
Kan du nudda din näsa med tungan? Nej det kan jag inte,har ingen girafftunga :S
Är du romantisk? När jag vill så kan jag minsann.
Vad ska du göra imorgon? Plugga en massa matte hade jag tänkt
Vad är klockan när du svarar på detta? 01.15
Vem är bäst: Om det inte är jag, så måste det vara du =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0